SHIPMENT TERDEKAT : Boer does f1-f3, Farel, Saanen - March/April
******************************************************** Kami memerlukan kambing boer kepala coklat betina 25kg-35kg dengan harga tawaran rm500-rm600. Hubungi kami jika ingin clear stock anda. ******************************************************

Update dari Australia

>> Friday, February 6, 2009

Salam dari australia. Hampir seminggu saya di sini untuk membuat beberapa pilihan dan belian kambing boer dan red kalahari untuk penternak-penternak di Malaysia, baru hari ni sempat saya update blog. Saya amat bernasib baik kerana diberi peluang oleh penternak kambing australia untuk melihat sendiri bagaimana mereka membela kambing secara lepas di dalam hutan belantara di mana tiada rawatan dan kambing-kambing ini akan beranak dengan sendiri dan membesarkan anak mereka sendiri tanpa bantuan pemilik kambing. Mereka jengah 2minggu sekali. Mereka juga membawa saya melihat kambing-kambing farel yang dibiarkan di dalam hutan dan jika mempunyai order dari Malaysia mereka akan menangkap menggunakan helikopter atau dengan menggunakan bantuan anjing. .Ini lah serba sedikit pengalaman yang saya dapat untuk trip kali ini.

Untuk shipment yang akan masuk ini, saya ada bawaF1/F2, Purebreed doe f5/f6, Big Buck Champion, Kalahari Big Buck Bloodline, Kalahari Doe dan Slaughter. Saya tampalkan beberapa keping gambar untuk tatapan peminat-peminat kambing di Malaysia. Yang idamkan stud buck kalahari atau stud buck boer bloodlines boleh tatap gambar di bawah ini dan insyaAllah jika berminat harga boleh dirunding. Dijangka kambing-kambing sampai pada akhir bulan Februari. Jika berminat call/sms aje.


































































































0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP